Меню

Графік роботи

понеділок-п’ятниця
з 9-30 до 17-00

Всеукраїнська громадська організація «Гільдія проектувальників у будівництві» (далі – ВУГіП, Гільдія) повідомляє про проведення 18 серпня 2016 року Конференції ВУГіП в порядку усного опитування постійних делегатів.
Основним питанням, що виноситимуться на її розгляд є:
1) про схвалення рішення Правління ВУГіП щодо вступу Гільдії до громадської спілки «Міждержавна гільдія інженерів консультантів».
Контактна особа з питань проведення Конференції ВУГіП: юрист Гільдії Зулинська Ірина Вікторівна, контактні номери телефонів: роб. (044) 294-34-41, моб. 093-870-43-05.

Виконавчий директор Д.М. Коломієць

Лист Мінсоцполітики

На період до завершення прийняття пропозицій від інших страховиків та остаточного вибору страховика (страховиків) за результатами поданих до ВУГіП пропозицій Правління ВУГіП визнало пропозицію приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «ВУСО» щодо укладення з ним договорів добровільного страхування цивільно-правової відповідальності членів ВУГіП перед третіми особами (споживачами) прийнятною.

Шановні колеги!

 

Прийміть наші найщиріші вітання з Новим роком та Різдвом Христовим!

Нехай ці свята – вісники оновлення, мрій і сподівань – принесуть Вам і Вашій родині добро, мир і достаток.

Бажаємо, щоб у новому році Ви зробили все те, про що так давно мріяли. Віримо, що у новому році Ви відчуєте турботу з боку колег, тепло друзів та близьких. Щастя Вам, міцного здоров’я, здійснення найзаповітніших бажань.

З Новим Роком!

 

Правління ВУГіП

Страхова компанія, яка має намір здійснювати страхову діяльність за договорами страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності члена всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві» (далі – ВУГіП) перед споживачем, повинна відповідати таким вимогам:

1. Наявність:

·                    ліцензії на право здійснення добровільного страхування відповідальності перед третіми особами;

·                    правил добровільного страхування відповідальності перед третіми особами, зареєстрованих Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України);

·                    затверджених страховиком умов страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності члена ВУГІП перед споживачем, форми договору страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності члена ВУГІП перед споживачем, форми страхового полісу;

·                    сплаченого статутного капіталу в повному обсязі відповідно до вимог чинного законодавства України;

·                    фінансової спроможності;

·                    відокремлених підрозділів не менш як у 20 регіонах України;

·                    високої ділової репутації у сфері діяльності страхових послуг.

2. Строк діяльності страхової компанії на страховому ринку України має складати не менше 10 років;

3. Можливість залучення представника страхової компанії до надання послуг членам ВУГІП за місцем розташування ВУГІП та її відокремлених підрозділів;

4. Загальна вартість активів компанії на останню звіту дату повинна бути не меншою за 350 млн. гривень;

5. Надання прийнятних умов страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності члена ВУГІП перед споживачем в залежності від категорії страхувальника;

6. Визнання Стандартів ВУГІП, які стосуються відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок виконання (надання) членами ВУГІП робіт (послуг) неналежної якості.

            Страхові компанії – претенденти на участь у страхуванні цивільно-правової (майнової) відповідальності членів Гільдії перед споживачами, подають такі документи:

лист-заявку про участь у визначенні страховика за договорами страхування  цивільно-правової (майнової) відповідальності члена ВУГІП перед споживачем у довільній формі з обов’язковим зазначенням повного найменування, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, факсу (за наявності), електронної адреси (за наявності), банківських реквізитів, відомостей про керівника (прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон);

копію статуту зі змінами (за наявності);

копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

копію ліцензії на здійснення добровільного страхування відповідальності перед третіми особами;

копію правил добровільного страхування відповідальності перед третіми особами, зареєстрованих Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Державною комісією з регулювання ринків  фінансових послуг України);

баланс підприємства (форма №1) за останній звітний період;

звіт про фінансові результати (форма №2) за останній звітний період;

копію Звіту про доходи та витрати страховика за останній звітний період;

умови забезпечення платоспроможності страховика (Розділ 6 Порядку складання звітних даних страховиків) за останній звітний період;

інформаційну довідку з офіційного веб-сайту Міністерства юстиції України із QR-кодом (двомірним матричним штрих-кодом) з Єдиного реєстру підприємств щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство не більше місячної давнини до дати подання листа-заявки;

довідку в довільній формі про досвід роботи в страхуванні відповідальності перед третіми особами із зазначенням строку діяльності компанії, кількості та розміщення відокремлених підрозділів, кількості договорів страхування відповідальності перед третіми особами (із наданням не менше 3-х копій договорів, укладених за останні 2 роки);

умови страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності члена ВУГІП перед споживачем, форми договору страхування  цивільно-правової (майнової) відповідальності члена ВУГІП перед споживачем та страхового полісу.

Вимоги до документів, які надаються:

документи та їх копії, які надаються страховою компанією, засвідчуються підписом керівника компанії (уповноваженої особи) та скріплюються печаткою.

Пропозиція подається у письмовій формі у запечатаному конверті, у строк не пізніше 20 календарних днів з дати розміщення на сайті Гільдії оголошення щодо проведення процедури визначення Страховика.

Місце надання  пропозицій з визначення Страховика: 02160, м. Київ, проспект Возз’єднання,15/17, кімната № 205.

Після завершення процедури визначення Страховика документи учасникам не повертаються, прийняті рішення  не коментуються.

Додаткові консультації можливо отримати у відповідального за надання інформації учасникам: Коломійця Дмитра Михайловича, тел. 294-34-41.

24 жовтня 2015 року в м. Києві за адресою пр. Возз’єднання, 15/17, каб. 114 пройде науково-практичний семінар для викладачів підвищення кваліфікації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури.

Програма семінару:

09.30 – 10.00 Реєстрація учасників.
10.00 – 10.20 Забезпечення Мінрегіоном державної політики щодо запровадження європейських принципів технічного регулювання в будівельній галузі України. Барзилович Д.В.
10.20 – 10.35 Структура нової редакції Загального модуля. Забезпечення єдиних підходів щодо викладання і тестування складових ЗМ. Нечепорчук А.А.
Обговорення регіонального забезпечення викладання ЗМ (оцінування готовності викладачів)
10.40 – 11.10 ЗМ1. Законодавче регулювання інвестиційної діяльності в будівельній галузі. Особливості світового досвіду та європейського підходу до визначення пріоритетів при формуванні життєвого середовища.
Модератор – Нечепорчук А.А.
11.10 – 11.40 ЗМ2. Нормативно-правове регулювання в будівництві України. Суб’єкти господарської діяльності, чинні вимоги і обмеження.
Модератор – Нечепорчук А.А.
11.40 – 12.10 ЗМ3. Технічне регулювання в Україні. Система стандартизації, тенденції розвитку і змін. Забезпечення процедур підтвердження відповідності.
Модератор – Нечепорчук А.А.
12.10 – 12.40 ЗМ4. Технічне регулювання в будівництві Україні. Законодавче і нормативне регулювання.
Модератор – Буравченко С.Г.
12.40 – 13.10 ЗМ5. Нормативна база, сучасний стан і національні особливості.
Модератор – Буравченко С.Г.
13.10 – 13.40 ЗМ6. Містобудування, життєве середовище та параметри об’єкту.
Модератор – Буравченко С.Г.
13.40 – 14.10 ЗМ7. Вишукування. Чинні вимоги і вплив на безпеку об’єкту.
Модератор – Нечепорчук А.А.
14.10 – 14.40 ЗМ8. Проектна документація на будівництво. Чинні вимоги і вплив на безпеку об’єкту.
Модератор – Буравченко С.Г.
14.40 – 15.10 ЗМ9. Зведення об’єктів будівництва. Чинні вимоги, забезпечення надійності і безпеки об’єкту.
Модератор – Нечепорчук А.А.
15.10 – 15.40 ЗМ10. Можливості зниження витрат ресурсів та забезпечення надійності в умовах чинної законодавчо-нормативної бази. Зміни основних вимог ТР як фактор вдосконалення життєвого середовища.
Модератор – Нечепорчук А.А.
15.40 – 16.10 ЗМ11. Залежність надійності будівель і споруд на різних етапах життєвого циклу від прийнятих конструктивних систем і їх складових частин.
Модератор – Нечепорчук А.А.
16.10 – 16.40 ЗМ12. Оцінка технічного стану та рівня надійності об’єктів будівництва.
Модератор – Нечепорчук А.А.
16.40 – 17.00 Обговорення стану готовності саморегулівних організацій до регіонального запровадження нової редакції ЗМ при подальшій атестації провідних фахівців будівельної галузі.
17.00 – 17.15 Підбиття підсумків семінару

image4

13 серпня 2015 року в приміщенні актового залу, який знаходиться за адресою: м. Київ, проспект Возз’єднання, 15/17, відбулось І засідання Атестаційної архітектурно-будівельної комісії Всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві» (далі – ААБК ВУГІП, Комісія).

На засіданні ААБК ВУГІП були присутні 11 членів Комісії та 5 запрошених осіб.

 

Continue reading

До уваги інженерів-проектувальників!

ВП АТЦ НАЕК “Енергоатом” терміново потрібен інженер-кошторисник, досвід робіт з оформленням кошторисів на ремонтні роботи. Зарплата висока офіційна, державне підприємство, бронювання працівників. Контактний телефон 067 536-39-61, начальник відділу капітального будівництва Сергій.

Інформація для інженерів-проектувальників

Шановний інженере-проектувальнику!

Останніми днями члени СРО ВУГіП, які є сертифікованими інженерами-проектувальниками та мають власні електронні кабінети користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, почали отримувати електронні повідомлення у ці кабінети наступного змісту:

«Вітаємо шановні користувачі!

Інформуємо вас про те, що з 01 листопада 2024 року у разі відсутності відомостей про роботу за фахом понад три роки та підвищення кваліфікації протягом п’яти років програмними засобами електронної системи автоматично буде внесено запис про порушення виконавцем таких вимог з одночасним відображенням на порталі електронної системи запису про припинення дії кваліфікаційного сертифіката, відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність».

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2024 р. № 62 у ЄДЕССБ доступний функціонал Внесення інформації про безстроковість стажу атестованою особою …».

Направлення інженерам-проектувальникам вказаного повідомлення обумовлено вимогами чинного законодавства.

Так, відповідно до частини 17 статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Відомості про дотримання цих вимог вносяться до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

За змістом абзаців 1-10 пункту 15 Порядку проведення професійної атестації виконавців робіт (послуг), пов’язаних із створенням обєктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554, строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Відомості про дотримання зазначених вимог вносяться до Реєстру будівельної діяльності.

Інформація про відсутність перерви у роботі за фахом строком понад три роки вноситься виконавцем до Реєстру будівельної діяльності через електронний кабінет користувача електронної системи та/або іншу державну інформаційну систему, інтегровану з електронною системою з накладенням електронного підпису.

Перевірка та аналіз інформації про відсутність перерви в роботі здійснюється автоматично програмними засобами електронної системи шляхом порівняння відомостей, що зазначаються виконавцем у повідомленні, з відомостями, що містяться в Реєстрі будівельної діяльності, з наступним підтвердженням такої інформації замовником робіт (послуг) чи роботодавцем відповідного виконавця через електронний кабінет користувача електронної системи.

Інформація про відсутність перерви у роботі за фахом строком понад три роки може подаватися виконавцем до Мінінфраструктури та/або саморегулівної організації через електронний кабінет користувача електронної системи для внесення до Реєстру будівельної діяльності виключно у разі:

– виконання робіт (послуг) щодо об’єктів, подання та отримання документів щодо яких відповідно до законодавства здійснюється в паперовій формі та/або які споруджуються без використання електронної системи;

– внесення інформації щодо осіб, для яких перебіг строку перерви в роботі за фахом на період проходження ними військової служби зупиняється, та осіб, для яких роботою за фахом вважається викладацька та інша діяльність, визначена цим пунктом.

У разі відсутності в Реєстрі будівельної діяльності відомостей про роботу за фахом понад три роки та підвищення кваліфікації протягом п’яти років програмними засобами електронної системи автоматично вноситься запис про порушення виконавцем таких вимог з одночасним відображенням на порталі електронної системи запису про припинення дії кваліфікаційного сертифіката.

У разі перерви у роботі за фахом понад три роки виконавець повинен пройти професійну атестацію в установленому порядку з урахуванням наявної категорії та професійної спеціалізації. При цьому роботою за фахом вважається також викладацька та наукова діяльність, робота в державних органах або органах місцевого самоврядування за умови виконання функцій за напрямом професійної спеціалізації.

Після усунення виконавцем порушення вимоги щодо підвищення кваліфікації не рідше ніж один раз на п’ять років та внесення відповідного запису до Реєстру будівельної діяльності дія кваліфікаційного сертифіката автоматично поновлюється.

Для осіб, які призвані на військову службу, дія кваліфікаційного сертифіката поновлюється після завершення обставин, визначених підпунктом 1 пункту 2-1 постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554, на підставі інформації, поданої до Мінінфраструктури та/або саморегулівної організації.

Підпунктом 2 пункту 2-1 постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 установлено, що для осіб, які призвані на військову службу під час мобілізації відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 65 «Про загальну мобілізацію», перебіг строку перерви в роботі за фахом та підвищення кваліфікації, визначеного пунктом 15 Порядку проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого цією постановою, на період проходження ними військової служби зупиняється.

У зв’язку із наведеним вище, з метою недопущення автоматичного внесення програмними засобами електронної системи відносно Вас запису про порушення вимог статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» СРО ВУГіП пропонує Вам завчасно пересвідчитись у тому, що:

  1. в електронній системі наявні відомості про Вашу роботу за фахом протягом останніх трьох років і, що станом на 01 листопада 2024 року перерва у часі між останньою Вашою роботою за фахом та цією датою не перевищуватиме три роки;
  2. в електронній системі наявні відомості про Ваше підвищення кваліфікації протягом п’яти років.

Також СРО ВУГіП пропонує Вам і надалі самостійно контролювати дотримання вказаних вище вимог.

Нижче розміщуємо посилання на інструкції щодо внесення інформації про безперервність стажу та підтвердження відомостей про безперервність стажу роботодавцем чи замовником.

Інструкція внесення інформації про безперервність стажу атестованою особою.
Інструкція підтвердження відомостей про безперервність стажу (АРМ Заявника/Замовника).
Інструкція підтвердження відомостей про безперервність стажу (АРМ Учасника будівництва).

Одночасно повідомляємо, що ВУГіП отримало листа Від Мінінфраструктури, яке вміщує інформацію, аналогічну вищевказаній. Нижче розміщуємо копію листа.

Лист Мінінфраструктури

Додатково додаємо відеодопомогу щодо внесення інформації про безперервність стажу атестованою особою.