Меню

Графік роботи

понеділок-п’ятниця
з 9-30 до 17-00

        Законом України «Про архітектурну діяльність» визначено, що виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» встановлено порядок проходження професійної атестації, а також визначено види робіт, виконавці яких проходять професійну атестацію. До таких видів робіт належить, зокрема, інженерно-будівельне проектування.
        З листопада 2011 року по липень 2015 року професійна атестація проводилась Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. З липня 2015 року Наказом Мінрегіону від 16.06.2015 № 137 повноваження щодо проведення професійної атестації інженерів-проектувальників делеговано саморегулівній організації у сфері архітектурної діяльності – Всеукраїнській громадській організації "Гільдія проектувальників у будівництві".

      Для проходження процедури професійної атестації виконавець подає пакет документів, який вміщує заяву про допуск до проведення професійної атестації у паперовій або в електронній формі через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (далі – електронна система) та/або іншу державну інформаційну систему, інтегровану з електронною системою, в якій зазначає свої прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та контактні дані.

До заяви про допуск додаються:

копії паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків (не подаються фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному податковому органу і мають відмітку в паспорті);

засвідчені в установленому порядку копії:

– документа (документів) про вищу освіту (про здобуття ступеня бакалавра або магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог;

– документів про трудову діяльність та стаж роботи за фахом;

– документа про підвищення кваліфікації протягом останніх п’яти років за відповідними програмами за напрямом професійної атестації;

– стислий звіт про професійну діяльність та/або творчі досягнення виконавця.

Виконавець також може подавати інші документи, що підтверджують професійну спеціалізацію, рівень кваліфікації та знань виконавця (зокрема, державні нагороди, звання, дипломи містобудівних і архітектурних конкурсів, документи про наукові досягнення, рекомендації двох атестованих виконавців або професійної організації за відповідним напрямом).

Відповідні бланки та зразки заповнення документів розміщено за посиланням Пакет документів.

Відеоінструкція по роботі з електронним кабінетом користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

З днем Конституції!

Шановні колеги!

Прийміть найщиріші вітання з нагоди дня Конституції!

Наша країна переживає зараз нелегкі часи, але ми впевнені у своїй перемозі.

Ми переконані, що після Перемоги ми відновимо наші будинки, школи, дитячі садочки, лікарні.

Бажаємо вам успіхів, міцного здоров’я та мирного неба над головою!

Слава Україні!

Правління ВУГіП

Новини законодавства 2

Сьогодні, 17 червня 2022 року, набирає чинності Закон України № 2179-IX від 01.04.2022 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо функціонування національної системи кваліфікацій». Закон опубліковано в Голос України від 16 червня 2022 – № 124.Законом вносять зміни до КЗпП, законів «Про оплату праці», «Про освіту» та «Про зайнятість населення» щодо:
•          визначення термінів повної та часткової професійної кваліфікації;
•          встановлення пріоритетності професійних стандартів над кваліфікаційними характеристиками;
•          окремих питань розроблення, затвердження та введення в дію професійних стандартів;
•          створення та ведення Реєстру видів занять (професій) та кваліфікацій;
•          діяльності Галузевих рад з розроблення професійних стандартів, пов’язаних із цим окремих положень законодавства про функції колегіального органу у сфері кваліфікацій та інших пов’язаних питань.Зокрема, зазначеним Законом,  Кодекс законів про працю України доповнено новою статтею 42 (Професійні стандарти), згідно якої:“Професійний стандарт – це затверджені в установленому порядку вимоги до компетентностей працівників, що слугують основою для формування професійних кваліфікацій.Професійні стандарти можуть розроблятися роботодавцями, їх організаціями та об’єднаннями, органами державної влади, науковими установами, галузевими радами, громадськими об’єднаннями, іншими заінтересованими суб’єктами.Професійні стандарти затверджуються їх розробниками.У разі якщо розробником не є галузева рада з питань розроблення професійних стандартів, професійний стандарт затверджується після погодження з репрезентативним всеукраїнським об’єднанням професійних спілок на галузевому рівні.Порядок розроблення, введення в дію та перегляду професійних стандартів затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням Національного агентства кваліфікацій.Порядок розроблення та затвердження кваліфікаційних характеристик затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері праці, трудових відносин та зайнятості населення, за поданням Національного агентства кваліфікацій.Вимоги до компетентностей, обов’язків та кваліфікацій працівників визначаються професійними стандартами. За відсутності професійних стандартів такі вимоги можуть визначатися кваліфікаційними характеристиками.Методичні рекомендації щодо розроблення професійних стандартів розробляються Національним агентством кваліфікацій та оприлюднюються на його офіційному веб-сайті”.
Закон в цілому направлений на врегулювання окремих аспектів питання розроблення, затвердження та введення в дію професійних стандартів, дозволить забезпечити формуванню сучасних вимог до професійних знань та умінь працівників, усуненню застарілих вимог та бюрократичних процедур на ринку праці та сприятиме підвищенню зайнятості населення.